• کابینۀ شخصی

ارتقاء سطح خدمات نوین برای حساب cTrader NDD

30 ژوئ 2017

ارتقاء سطح خدمات نوین برای حساب cTrader NDD

مشتریان محترم
با کمال خوشحالی به اطلاع می رسانیم که از روز 3 ژوئیه 2017 شرایط خدماتی برای حساب cTrader NDD توسعه داده می شوند.

حداکثر میزان اهرم اعتباری تا 1:400 افزایش داده می شود
حداقل مبلغ دپوزیت اولیه تا 100 دلار کاهش داده می شود
سطح جدید استوپ اوت تا 20 درصد کاهش داده می شود
امکان انتخاب ارز یورو (EUR) به عنوان ارز حساب.

جهت سازگاری با بالاترین شرایط و خواسته های مشتریان شرکت FIBO Group شرایط معاملاتی خود را ارتقاء می دهد تا فعالیت شما در این بازار از راحتی و کیفیت بیشتری برخوردار باشد. با ارتقاء میزان اهرم اعتباری، شرایط مارجین تسهیل داده خواهند شد. همچنین با استفاده از لوریج بالاتر شما می توانید انواع و اقسام استراتژیهای معاملتی خود را تست نمایید و آنها را در ردیف گسترده تری از ابزارهای مالی به کار ببرید.
کاهش یافتن مبلغ دپوزیت اولیه تا 100 دلار باعث می شود که معامله کردن در این بازار به همراه بروکر FIBO Group  برای دسته های مختلف معامله گران آسانتر گردد. همچنین دپوزیت اولیه بمبلغ 100 دلار به شما اجازه می دهد شرایط معاملاتی را به صورت کامل تست کنید.
برای مشتریان مقیم منطقۀ یورو امکان استفاده از ارز EUR ارائه شده تا هزینۀ تبدیل ارز برای شارژ حساب کاهش داده شود.
در راستای ایجاد مناسبترین شرایط معاملاتی، میزان Stop Out تا 20 درصد کاهش داده شد. با این ابتکار  فعالیت معاملاتی از آزادی بیشتری برخوردار و محدودیت های نامناسب رفع خواهند شد. هم اکنون در صورت رسیدن میزان مارجین به 20 درصد پروسۀ Stop Out فعال می شود و پوزیشنها به صورت خودکار بسته می شوند، بر این اساس میزان زیان متحمل به حد اقل می رسد.
معاملات در حساب cTrader NDD از طریق نرم افزار فناوری بالا و انعطاف پذیر cTrader انجام می شوند. پلتفرم cTrader دارای امتیازات متعدد و امکانات پیشرفته می باشد مانند انتخاب وسیع از ابزار های آنالیز تکنیکال، رابط کاربری راحت با توانایی مصورسازی ترید، دسترسی سریع از طریق نسخۀ وب cTrader، اجرای آنی دستورات و وجود نداشتن ریکوات. تمام اینها باعث می شود که پلتفرم cTrader یکی از جذابترین نرم افزار ها برای فعالیت موفق در بازارهای مالی محسوب شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط معاملاتی جدید از لینک استفاده کنید.

با احترام فیبو گروپ