• کابینۀ شخصی

امکانات بیشتر برای سرمایه گذاری درCFD Crypto Currency.

17 ژوئ 2018

امکانات بیشتر برای سرمایه گذاری درCFD Crypto Currency.

مشتریان گرامی

شرکت FIBO Group در راستای گسترش امکانات سرمایه گذاری، تعداد ابزارهای معاملاتی و حسابهایی که آن ها برای تجارت در دسترس هستند افزایش می دهد.

با کمال خوشحالی به اطلاع می رسانیم که از تاریخ 30.07.2018 در حساب MT4 NDD No Commission قراردادهای مابالتفاوت (CFD) دو ارز دیجیتال دیگر - Ripple (XRP) و BCH (Bitcoin cash) ارائه خواهند شد. برای مشاهدۀ لیست کامل CFD Crypto Currency و مشخصات آنها می توانید از طریق لینک مربوطه اقدام کنید.

همچنین از تاریخ 30.07.2018 امکان معاملات قراردادهای مابالتفاوت ارزهای دیجیتال در حساب MT4 Cent در دسترس خواهد بود. 9 ارز دیجیتال برای معاملات ارائه می شوند: BTC، ETH، LTC، ETC، ZEC، DASH، XMR، XRP و BCH. شما می توانید مشخصات CFD Crypto Currency از طریق لینک مربوطه مشاهده نمایید.

قابل ذکر است که CFD Crypto Currency به دلیل رشد مستمر شاخص جمع آوری سرمایه و همچنین نواسانات بالایی قیمت، یک ابزار معاملاتی با نقدشوندگی بالایی و دارای چشم انداز فوق العاده برای تجارت و سرمایه گذاری به شمار می رود.

CFD Crypto Currency امکانات سرمایه گذاران را به طور قابل توجهی گسترش می دهد، و شما می توانید هم با افزایش قیمت یک ارز دیجیتال و هم با کاهش آن سودمند شوید.

شما می توانید در حساب دموی MT4 NDD No Commission تجارت CFD Crypto Currency را مورد آزمایش قرار دهید. شرایط حساب دمو مشاهب با شرایط بازار واقعی است. بدین منظور شما می توانید در حساب دمو ویژگی ها و شرایط تجارت ارزهای دیجیتال را به روش آزمایشی بدون وارد کردن هیچ گونه سرمایه و بدون ریسک با نرم افزار MT4 آشنا و کسب تجربه کنید.

حساب MT4 Cent به طور ایده آل مناسب کسانی که در آغاز راه یادگیری بازار فارکس هستند و مورد علاقۀ معامله گرانی که مایل هستند استراتژی یا ربات خودکار در شرایط واقعی بازار مورد آزمایش قرار دهند، قرار خواهد گرفت.

تمام محاسبات در این نوع حساب با سنت انجام می شوند، بنا بر این حجم معاملات 100 برابر کمتر از حجم معاملات در حساب معمولی است. همچنین برای آغاز کار شما می توانید هر مبلغی را به عنوان سپردۀ اولیه، حتی کمتر از یک دلار، به حساب واریز کنید. مثلاً در صورت واریزی10 USD، در نرم افزار تجاری مبلغ 1000 USC نمایش داده می شود. در این نوع حساب تکنولوژی NDD به کار برده شده، به این علت از مزایای همچون سرعت بالای اجرای اردرها، عدم وجود استعلام گیری مجدد و حداقل میزان اسپرد شناور، بهره مند است. امکان برداشت اتوماتیک مبلغ و عدم وجود حق العمل از مزایای دیگر این حساب به شمار می روند.

با احترام فیبو گروپ