• کابینۀ شخصی

نمایشگاه Traders Fair and Gala Night در فیلیپین برگزار شد

04 مهٔ 2018

نمایشگاه Traders Fair and Gala Night در فیلیپین برگزار شد

مشتریان گرامی

در روز 21 آوریل 2018 در پایتخت فیلیپین شهر مانیل در هتل Makati Shangri-La, Manila برای چندمین بار نمایشگاه Traders Fair and Gala Night با موفقیت برگزار شد. بازدید کنندگان توانستند در فضای باز و غیر رسمی با محصولات شرکتهای ارائه کننده خدمات در بازارهای مالی آشنا شوند. همزمان با آن سمینار های تحلیلگران و متخصصین از فیلیپین و کشورهای دیگر برگزار شدند.

غرفۀ بروکر FIBO Group مثل همیشه باعث جلب توجه فراوانی از طرف بازدید کنندگان گردید، آنها توانستند از امکان آشنایی مستقیم با خدمات، انواع حسابهای معاملاتی و سکو های معاملاتی ارائه شده توسط این کارگزاری برخوردار شوند و همچنین سوالات خود را راجع به شرایط معامله ارزها و دیگر ابزارهای معاملاتی بپرسند. لازم به ذکر است که شرکت FIBO Group به عنوان "اسپانسر نقره ای" نمایشگاه Traders Fair and Gala Night بود.

Traders Fair and Gala Night به عنوان دومین نمایشگاه مالی بوده که توانست در خود نه فقط یک برنامۀ مالی بلکه یک نمایش خارق العاده همراه با قره کشی با جوایز شگفت انگیز ترکیب دهد. نمایشگاه های دیگر این مجموعه در کشورهای مالزی، سنگاپور، اندانزی و ویتنام برگزار می شوند.

با احترام فیبو گروپ