• کابینۀ شخصی

امکانات جدید CFD Cryptocurrency :FIBO Group

14 ژوئ 2017

امکانات جدید CFD Cryptocurrency :FIBO Group

مشتریان گرامی!

با توجه به رشد روزافزون شهرت و محبوبیت ارزهای رمزپایه، ما خوشحال هستیم سرویس جدید CFD Cryptocurrency را خدمت شما ارائه دهیم. از تاریخ 24 ژویئه 2017 در حساب معاملاتی MT4 NDD No Commission امکان معامله کردن قراردادهای مابالتفاوت 7 ارزپایه مانند BTC، ETH، LTC، ETC، ZEC، DASH و XMR در اختیار شما قرار می گیرند.

با توجه به میزان بالای نرخ تبدیل سود به سرمایه و نوسانات بالای قیمت،  CFD Cryptocurrency از چشم انداز و قدرت نقدینگی بالایی برای معامله کردن و سرمایه گذاری برخوردار می باشد. CFD Cryptocurrency امکانات سرمایه گذاران را به صورت قابل ملاحظه ای گسترش می دهد و فرصت کسب درآمد هم از افزایش و هم از کاهش قیمت ارز را می دهد.

چنانچه تمایل دارید قبل از اینکه به معاملات واقعی CFD Cryptocurrency بپردازید، می توانید در حساب آزمایشی MT4 NDD No Commission که به طور کامل با شرایط حساب واقعی مطابقت دارد، محک بزنید. حساب دمو یک ابزار عالی برای کسب تجربۀ معامله کردن، بررسی ویژگی های ارزهای رمزپایه و آشنایی با نرم افزار MT4 است، بدون اینکه با ریسک معاملات واقعی موجه شوید.

همچنین برای تحلیل و آنالیز جامع و دقیق شاریط بازار در ترمینال معاملاتی MT4 اطلاعات در مورد نرخ ارزهای رمزپایه مانند: XEM، BTS، EOS، WAVES، STEEM، GNT، GNO، SC، BCN، DOGE، REP، LSK، XLM، GBYTE، FCT، MAID، USDT، GAME، DCR، ARDR، SNT، KMD، DGD، PIVX، DGBو NXT اضافه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CFD Cryptocurrency از این لینک استفاده کنید.

با احترام فیبو گروپ